Skip to main content

Beste (oud)leden en ouders/verzorgers,

 

Nog enkele nachtjes slapen en dan gaat Kersthike 2014 van start! In dit bericht wordt de laatste informatie bekend gemaakt om goed voorbereid mee te gaan met de Kersthike.

 

Aanvang & einde

Alle aangegeven locaties staan hier in Google Maps.

 

Start vrijdagavond (scouts, explorers, stam, leiding, SOS/bestuur)

Alle aangegeven locaties staan hier in Google Maps.

 

Vrijdag begint de Kersthike om 20:00 uur bij het busstation Haaksbergen. De scoutsleiding loopt met de scouts mee. De oudere deelnemers lopen zelfstandig.

 

Locatie:

Busstation Haaksbergen

Kruising Zeedijk/Doctor Prinsstraat

Haaksbergen

 

Start zaterdagochtend 1 (scouts, explorers, stam, leiding, SOS/bestuur)

Alle aangegeven locaties staan hier in Google Maps.

 

Kun je vrijdagavond niet meedoen? Dan begin je zaterdag om 09:00 uur bij Scouting Skoltaro in Eibergen. De vertrektijd ligt tussen 09:00 en 10:00 uur. Vanaf hier loop je naar Neede. Je hebt onderweg een kompas nodig.

 

Locatie:

Scouting Skoltaro

Oude Needseweg 3

Eibergen

 

Start zaterdagochtend 2 (welpen, meelopende niet-leden)

Alle aangegeven locaties staan hier in Google Maps.

 

Ben je welp of loop je als niet-lid mee? Dan vertrek je zaterdag om 11:00 uur vanaf de ‘muziekcaroussel’ in het centrum van Neede. Dit startpunt is tevens post 1 met koffie en thee.

 

Locatie:

Grasveld naast kruising Marktstraat/Oranjelaan

Neede

 

Einde

Alle aangegeven locaties staan hier in Google Maps.

 

Zaterdag om 20:00 uur, na de boerenkoolmaaltijd, is het programma voor de welpen en scouts afgelopen. Zij kunnen opgehaald worden bij de Natuurhûs van Scouting Pakaweversgroep in Neede.

 

De explorers, stam, leiding en SOS/bestuur blijven nog een nachtje slapen om het jaar feestelijk uit de luiden. Zondag om uiterlijk 12:00 uur is ook voor hen de Kersthike ten einde bij de Natuurhûs van Scouting Pakaweversgroep in Neede. Zij hebben zelf hun vervoer naar huis geregeld.

 

Locatie:

Natuurhûs Scouting Pakaweversgroep

Koeweidendijk 27A

Neede

 

Paklijst

Meenemen Deelnemers zonder overnachting (bijv. welpen en niet-leden) Deelnemers met overnachting (bijv. scouts, explorers, stam, SOS/Bestuur) Leiding/staf
Bord/mok/bestek (let op: bij de hand houden tijdens lopen) Ja Ja Ja
Plastic zak voor vuile vaat (er is geen afwasmogelijkheid) Ja Ja Ja
Lunchpakket/drinken/snacks¹ Ja Ja Ja
WC-papier Nee Ja Ja
Goede wandelschoenen Ja Ja Ja
Regenkleding Ja Ja Ja
Dagrugzak Ja Nee Nee
Hike rugzak Nee Ja Ja
Slaapzak en matje Nee Ja Ja
Kompas Nee Indien mogelijk Ja
Liniaal of kaarthoekmeter Nee Indien mogelijk Ja
Zaklamp (let op: bij de hand houden tijdens lopen) Ja Ja Ja
Reflectoren² Ja Ja Ja
Droge/warme kleding Nee Ja Ja
Droge reservesokken Nee Ja Ja
Pyjama Nee Ja Ja
Toiletartikelen Nee Ja Ja
Handdoek/theedoek Nee Ja Ja
Andere dingen om het gezelliger/comfortabeler te maken Ja Ja Ja


Toelichting paklijst:

¹  Het is zeer aan te bevelen zelf een lunchpakket voor zaterdag, snacks, voldoende drinken en een flesje dat je kan bijvullen met water mee te nemen. Tijdens de hike wordt op bepaalde punten al eten en/of drinken aangeboden, maar voor meer moet je zelf zorgen.

Het volgende wordt, afhankelijk van jouw programma, al aangeboden door de organisatie:

  1. Vrijdagavond post met warme drank;
  2. Vrijdagavond drinken en snacks op overnachtingsplek;
  3. Zaterdagochtend ontbijt voor overnachtende personen vr-za;
  4. Zaterdag post 1 met koffie/thee;
  5. Zaterdag post 2 met broodje knakworst;
  6. Zaterdag post 3 met snert;
  7. Zaterdagavond diner;
  8. Zaterdagavond drinken/snacks op overnachtingsplek;
  9. Zondagochtend ontbijt voor overnachtende personen za-zo.

 

²  Omwille de veiligheid van alle deelnemers is het noodzakelijk dat jij tijdens het lopen goed zichtbaar bent in het (schemer)donker. Hang dus reflectoren en/of draagbare fietslampjes aan jouw tas.

 

Betalingsherinnering

Mocht je nog niet betaald hebben voor de Kersthike, vergeet dat dan niet z.s.m. te doen. De betalingen hadden al afgelopen vrijdag 5 december binnen moeten zijn. Dus betaal s.v.p. nu in plaats van morgen!

 

Instructies:

  • Deelnemersbijdrage overmaken naar NL73 INGB 0006 8829 90 t.n.v. Martijn Hendrikx, Den Haag onder vermelding van: Kersthike 2014, volledige naam deelnemer.
  • Let op: niet overmaken naar de rekening van de vereniging !
  • Weet je niet meer wat je moet betalen? Zie: http://www.volbert.nl/2014/11/vooraankondiging-inschrijving-kersthike-2014.
  • Bij betaling voor meerdere personen s.v.p. per persoon 1 transactie i.v.m. administratie.

 

Tot slot

Deze post bevat aanvullende informatie op onze eerdere post (de vooraankondiging). De informatie in onze vooraankondiging op onze website blijft onverkort van kracht, tenzij in deze post de informatie anders weergegeven is.

De tijden in de vooraankondiging waren bijvoorbeeld indicatief; in deze post staan de juiste tijden.

 

Kijk dus voor informatie over het programma per speltak en de betaling van de deelnemersbijdragen in onze vooraankondiging: http://www.volbert.nl/2014/11/vooraankondiging-inschrijving-kersthike-2014.

 

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de Kersthike-commissie.

 

Graag zien wij jullie bij de Kersthike! Wij hebben er veel zin in.

 

Met vriendelijke groet,

 

De Kersthike-commissie 2014:

 

Thomas Breijer;

Carlien Hageman;

Machiel Haveman;

Martijn Hendrikx;

Mark van Beek;

Mark de Bruin;

Joster Schrave;

Tijs Weustenraad.

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?