Skip to main content

NB: om een beter beeld te krijgen van wie er wel of niet meegaat, werken wij dit een kamp met een aan-/afmeldformulier. Graag dus ook het formulier invullen als uw welp niet meegaat. Het formulier volgt later in deze post.

Beste ouders van de welpen jongens,

Er staat weer een superleuk voorjaarskamp voor de deur! In deze post vindt u meer informatie hierover.

Locatie

Wij verwachten de welpen in uniform op zaterdag 12 november om 12.00 uur op de volgende locatie: Scouting Rossum Tramweg 4, 7596 NA Rossum

Op zondag 13 november worden de nieuwe welpen geïnstalleerd en kunnen alle welpen opgehaald worden om 15.00 uur.

Aanmelden

Aanmelden moet via deze link. Aanmelden kan t/m 9 november.

Kampbijdrage

De kampbijdrage per persoon is €33,-. Deze bijdrage moet uiterlijk 9 november op de volgende rekening staan: NL60 RABO 0103 2671 15 t.n.v. Scouting T Volbert o.v.v. NAAM KIND + najaarskamp 2022.

Scouts Online (SOL)

Ook verwachten wij dat de gegevens van SOL (klik hier) volledig up-to-date zijn. Dit betekent dat er minimaal 2 telefoonnummers in staan. Bij voorkeur 2 oudercontacten en/of een tweedelijnscontactpersoon. Ook moeten de aanvullende lidgegevens zijn ingevuld (dit moet altijd volledig). Als uw SOL niet is ingevuld kan uw kind niet mee op kamp. Bij problemen (exclusief inlogproblemen, dit moet bij SOL zelf) kunt u altijd een mailtje sturen.

Installatie

Op zondag 13 november om 14.30 worden de leden die nieuw zijn bij de welpen officieel geïnstalleerd. Ouders mogen hier bij zijn om foto’s te maken! Het is voor de installatie belangrijk dat alle welpen die al geïnstalleerd zijn hun uniform en hun Volbertdas dragen. De welpen die nog niet geïnstalleerd zijn hoeven alleen een uniform aan, en dus nog geen das; zij ontvangen apart een bericht over de installatie.

Paklijst

* Uniform en das

* Een slaapzak en een zachte ondergrond (zoals een matje)

* Bord, mok en bestek

* Een theedoek

* Een jas & regenkleding

* Kleren voor bij het kampvuur

* Droge reserve sokken en waterdicht schoeisel (zoals laarzen of bergschoenen)

* Pyjama

* Toiletspullen (zoals tandenborstel en tandpasta)

* Zaklamp

* Zakmes met naamlabel

* Iets lekkers voor de leiding wordt gewaardeerd

* Themakleding (themabrief komt nog op de site te staan)

* Evt. medicijnen (zoals aangegeven in SOL)

Regels

Denkt u bij de ontvangst op zaterdag aan het volgende:

* Zakmessen dienen bij aanvang van het kamp te worden ingeleverd. Uit veiligheidsoverwegingen mogen de welpen alleen met toestemming onder toezicht van de leiding in de kampvuurkuil hun zakmes gebruiken. * Snoepgoed thuislaten. Onze ervaring is dat privésnoepvoorraden van kinderen leiden tot oneerlijkheid (het ene kind heeft veel snoep, het andere weinig) en snoepen vlak voor de maaltijden, en dat is niet wenselijk. Daarom zal de leiding zorgen voor voldoende snoep/tussendoortjes/eten op geschikte momenten voor iedereen.

* Indien uw kind medicijnen gebruikt, dient u deze in te leveren bij de leiding. De leiding bewaart deze en dient ze toe precies zoals op de gegevens in SOL zijn aangegeven. Het is niet de bedoeling dat kinderen zelf medicijnen bewaren. Zorg dat SOL up-to-date is, want als dit niet zo is kan uw kind NIET mee op kamp! Tijdens het kamp is de leiding voor dringende gevallen bereikbaar op het  telefoonnummer van Joost. Deze kunt u bij aanvang van het kamp aanvragen.

 

Mocht u nog vragen hebben over het kamp, neem dan gerust contact met de leiding op. We hebben er zin in!

Met vriendelijke groeten van de welpenleiding,

Joost, Wesley, Anne, Pim & Yara

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?