Beste ouders en kinderen,
In het weekend van 11 t/m 13 december is er weer de geweldige jaarlijkse Kersthike met de overheerlijke boerenkoolmaaltijd. Bij deze zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd!
Lopers vrijdagavond
Op vrijdagavond beginnen de Verkenners, Padvindsters, R&S, SOS en leiding met lopen. We starten om 20:00 uur. De exacte locatie wordt later bekend gemaakt. Waarschijnlijk starten we aan de zuidkant van Hengelo.
Lopers zaterdag
Zaterdagochtend beginnen de Welpen, Kabouters en Bevers met lopen. De Welpen en Kabouters beginnen om 12:00 uur en de Bevers om 13:30 uur. Ook deze locaties worden later bekend gemaakt.
Ophalen zaterdag
Zaterdagavond is het programma voor de Bevers, Welpen, Kabouters, Padvindsters en Verkenners om 19:30 uur afgelopen. Zij kunnen dan opgehaald worden in Delden. De exacte locatie maken we later bekend.
zaterdagavond & zondag
Ook dit jaar mogen de R&S leden blijven overnachten. De eindtijd voor zaterdagavond en zondagmiddag wordt door de R&S-begeleiding nog bekend gemaakt.
Inschrijven
Het inschrijven van de Kersthike gaat via Akela, net als vorig jaar. Inschrijven via de leiding of email is niet mogelijk. Heb je problemen met Akela, klik dan op (komt rond 20 november online.) deze link voor hulp bij het inschrijven. Kom je er alsnog niet uit, dan kun je op zaterdag 28 november tussen 13:00 en 14:00 uur op het clubgebouw hulp krijgen met inschrijven. Een computer met internet is dan aanwezig. Vergeet dan niet je Scoutcard mee te nemen.
Weet je je lidmaatschapsnummer niet meer? Gebruik dan onze opvraag-tool
Na het inschrijven via Akela krijg je een email waarin staat hoe je kunt betalen.
De link om je in te schrijven is: inschrijven
Kosten
- Bevers: E 6,-
- Kabouters en Welpen: E 10,-
- Verkenners en Padvindster: E 17,50
- R&S, Stam en SOS: E 20,-
- Leiding: E 7,50
- Overige deelnemers: E 6,-
Meenemen
Vergeet, als je blijft overnachten, niet om mee te nemen:
- Slaap en Toiletspullen
- Regenpak (iedereen natuurlijk)
- Bord, mok, Bestek
We zien jullie met de kersthike!
De kersthike-commissie
Communicatie/coördinatie: Johannes & Lizza
Financiën/inschrijvingen: Jeroen K. & Iris
Hike/Route/Posten: Ron/Simon/Gerard/ Jeroen G.
Materiaal/logistiek: Ron/Rob
Gebouw/contact kookploeg: Jorieke + Loes
Je kunt ons mailen via het contact formulier.