Skip to main content

Beste ouders/verzorgers en welpen jongens en meisjes,

Ook dit jaar is er weer een zomerkamp!

Het zomerkamp is van zaterdag 22 Juli 2017 11:00 uur – woensdag 26 Juli 2017 14:00 uur. In dit bericht wordt alle informatie van het kamp weergegeven:

1: Locatie + brengen en ophalen

De deelnemers worden op zaterdag 22 juli 11.00 uur verwacht bij bij Stichting Stadhouder Willem 3/Lady Baden-Powell te Apeldoorn.

Adres:

Stichting Stadhouder Willem 3 / Lady Baden-Powell

Blokthut Orpidow

Jachtlaan 4-6 (hier niet parkeren, lees onderstaande routebeschrijving goed)

7313 CP Apeldoorn

Woensdag 26 juli kunnen de welpen om 14.00 uur weer opgehaald worden bij de Orpidow Blokhut van Stichting Stadhouder Willem 3 / Lady Baden-Powell.

Op het terrein zelf mag niet worden geparkeerd, hierom vragen we u om een blokje om te rijden naar de locatie die te vinden is via onderstaande link:

https://www.google.com/maps/place/52%C2%B013’33.8%22N+5%C2%B056’31.1%22E/@52.226046,5.9397873,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.226046!4d5.941976?hl=nl

Vanaf de Jachtlaan rijdt u de Bosweg op. Hier neemt u de eerste rechts richting de Vonderlaan. Nu slaat u weer rechtsaf richting de Valkenberglaan. Deze straat loopt over in een onverharde weg. Aan de zijkant van deze onverharde weg vindt u de ruimte om te parkeren. De ingang door het hek tot het kampterrein bevindt zich aan de rechterkant.

2: Noodnummer

Tijdens het kamp is de leiding voor dringende gevallen bereikbaar op het noodtelefoonnummer van leiding Lisa: 06-570900 of leiding Martijn: 06-26945839

3: Bevestiging aanmelding

Bevestiging aanmelding: We willen u vragen om uiterlijk zaterdag 15 juli uw aanmelding te bevestigen via een internet-formulier op: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpRHIX8lDFP3DEmlEKT559G55sBQ8gO_kvVOShTIl_D0uyrg/viewform?c=0&w=1. Op dit formulier staan ook enkele concrete afspraken omtrent de gang van zaken en de betalingsinstructie.

4: Kampbijdrage

Per welp dient een kampbijdrage van € 95 te worden overgemaakt. De kampbijdrage dient uiterlijk zaterdag 15 juli 2017 op de bankrekening te staan. Betalingsinstructies ontvangt u bij de aanmeldingsbevestiging, nadat uw welp is aangemeld (zie vorige punt).

Maakt u echter de kampbijdrage uiterlijk zaterdag 8 juli 2017 over, dan kunt u zelf een korting van € 5 verrekenen. U hoeft dan slechts € 90 euro over te maken.

Let op: niet overmaken naar de rekening van de vereniging (waar de contributie heen gaat!).

5: Fiets meenemen

Net zoals bij het zomerkamp van vorig jaar, heeft iedereen dit jaar een fiets nodig. Verschillende excursies, zoals naar het zwembad gaan, zullen wij met de fiets doen. Zorg er dus voor dat uw welp een goedwerkende fiets heeft.

6: KIF formulier

De leiding gebruikt het meest recente Kamp Informatie Formulier (KIF) van uw welp die u heeft ingeleverd. Bent u van mening dat de KIF van uw welp verouderd is en aangepast moet worden, dan kunt u een nieuwe opvragen via www.volbert.nl/ledenservice/documenten. Voor onjuistheden als gevolg van veroudering van het KIF aanvaardt de leiding geen aansprakelijkheid.

7: Verzekering

Uw kind is door het lidmaatschap bij Scouting Nederland verzekerd. Dit betreft dan de ongevallen- en de aansprakelijkheidsverzekering. Geadviseerd wordt dat uw kind zelf ook verzekerd is; de scoutingverzekering is namelijk slechts een aanvullende verzekering. Verder sluiten wij met de groep geen gezamenlijke reis- en bagageverzekering e.d. af. Indien u deze verzekering wenst, dient u deze zelf af te sluiten.

8: Slaapspullen

Dit zomerkamp slapen wij in een clubgebouw, Denk wel zelf aan slaapspullen, zoals: Slaapzak, matje (luchtbed) etc.

9: Leiding

Het kamp wordt gedraaid door de bekende leiding van de welpen jongens en meisjes. Voor de welpen-jongens zijn dit Martijn, Tijs, Pim, Dominique en Machiel. Voor de welpen-meisjes zijn dit Cyrine en Lisa.

10: Gelieve geen zakgeld en/of snoep mee

Het is niet toegestaan om zakgeld of snoepgoed mee te nemen op kamp. Onze ervaring is dat privé-snoepvoorraden van kinderen leiden tot oneerlijkheid (het ene kind heeft veel snoep, het andere weinig) en snoepen vlak voor de maaltijden, en dat is niet wenselijk. Daarom zal de leiding zorgen voor voldoende snoep/tussendoortjes/eten op geschikte momenten voor iedereen.

11: Paklijst

 

  •    Een slaapzak en een zachte isolerende ondergrond (bijvoorbeeld een matje)

 

  •    Een warme jas & regenkleding
  •    Warme kleren voor bij het kampvuur
  •    Droge reserve sokken, waterdicht schoeisel (bv laarzen)
  •    Pyjama
  •    Zwemkleding met handdoek
  •    Uniform
  •    Tandenborstel met geschikte pasta & Zeep & Handdoek
  •    Theedoek
  •    Evt. Medicijnen (geeft U dit even aan op het Kampinformatie-formulier s.v.p.? Deze wordt op aanvraag verstrekt door de leiding)
  •    Zaklamp
  •    Zonnebrandcrème
  •    Anti-muggen spray
  •    Zakmes met naamlabel (wordt aan het begin van het kamp door de leiding ingezameld).
  • Iets lekkers voor de leiding wordt gewaardeerd ?
  • Eventuele themakleding
  • Fiets

U hoeft uw kind dit maal geen eigen bord/mok/bestek mee te geven, dit wordt verzorgd door de leiding.

12: Tot slot

Denkt u bij ontvangst op zaterdag aan het inleveren van de Zakmessen. Uit veiligheidsoverwegingen mogen welpen alleen met toestemming onder toezicht in de kampvuurkuil met messen ‘spelen’.

Mocht u nog vragen hebben over het kamp, naam dan gerust contact met de leiding op: voor welpen-meisjes met Lisa (06-57870900 of lisa@volbert.nl) en met Martijn voor de welpen-jongens (martijn@volbert.nl).

Denk s.v.p. aan de aanmelding (uiterlijk 15 juli) en betaling; zie punten 3 en 4 hierboven.

Het wordt een geweldig kamp! We hebben er zin in!

Met vriendelijke groeten,

De welpen jongens en meisjes leiding

Open WhatsApp
1
Hulp nodig?
Hi!

Waar kan ik je mee helpen?